Butiksrecension
I aviseringen om leverans som skickades på skärtorsdagen angavs att man skulle höra av sig om man inte mottagit varorna efter 3 dagar. Konstigt att skicka försändelse med växter dagen före en långhelg. Som väntat kunde jag hämta ut paketet först på tisdagen, dvs 5 dagar senare. Plantan såg ok ut, om än lite blek. Tiden får utvisa om den fått några men…