Upplevde att plantorna var för dåligt paketerade. Flera av plantorna låg huller om buller när jag öppnade paketet.
2025-04-26 Emil
Butiksrecension
2025-04-25 Helén
Butiksrecension
Vi hade lite problem med några varor som inte fanns på lager men bortsett från det gick allt smidigt. Plantorna var jättefina och det är ju huvudsaken : )
2025-04-25 Anna
Butiksrecension
Enkelt och smidigt
2025-04-25
Butiksrecension
Snabb service av kundtjänst
2025-04-25
Butiksrecension
2025-04-25 Siv Barbro Linnéa
Butiksrecension
2025-04-25 Karin
Butiksrecension
Svårt att säga ngt om kvalitén innan vi sett resultat :) men det blev bra förra året!