Jag är mycket nöjd med de vackra växterna jag fick. Klematisen som jag beställde fick jag inte pga att den inte fanns längre. Lite snoppet dårå. Men det var inte hela världen.
2025-07-28 Catalina
Butiksrecension
2025-07-28 vibeke
Butiksrecension
Tog lite tid så var orolig över växterna. Inga problem dock.