Tidigare leveranser har varit jättefina och snabba och med fräscha växter. Inte denna gång. Dessutom saknades nån växt. Jag fick inget meddelande om vad som inte fanns, endast en summa som återbetalning. Saknade mer info.
2025-05-03 Ann-marie
Butiksrecension
Snabb och bra leverans
2025-05-03 Bengt
Butiksrecension
2025-05-03 Inger
Butiksrecension
Mycket bra packeterat fina plantor
2025-05-03 Lina
Butiksrecension
Snabb leverans
2025-05-03 åsa
Butiksrecension
Bra, som vanligt, förutom att jag skrev god tid innan och bad om att växterna inte skulle komma i påskveckan, då jag var bortrest, men de kom då i alla fall. Men de hade klarat sig bra, när jag väl kunde hämta dem.
2025-05-02 Carina
Butiksrecension
Mycket bra kvalitet på allt.
2025-05-02 Marie
Butiksrecension
Bra kontakt med kundtjänst, både gällande leverans och varor. Uppskattar att det stäms av om varor inte kan levereras, vilket inte alla företag annars gör.