Butiken där varorna lämnades ut hade minskat öppettiden utan att det gick att se på nätet vilket fördröjde hämtningen 2dgr
2025-05-04 Aina
Butiksrecension
Bra service och förpackning
2025-05-04
Butiksrecension
Lång leveranstid
2025-05-04 Martina
Butiksrecension
Snabbt och bra packat
2025-05-04 Cajsa
Butiksrecension
2025-05-04 Karin
Butiksrecension
Usch. Allt var omskakat o jord/torv i hela förpackningen. Postnird postnord måste ha skakat lådan som inte ens var märkt med upp- eller ner. Skickar mail med foton.