Fina blommor men fick en dahliaknöl som inte tog sig och en knöl som hade knippebakterios. Så nöjd med blommorna jag fick men missnöjd med dahliaknölarna.
2025-05-11 Anastasiia
Butiksrecension
2025-05-11 Annika
Butiksrecension
2025-05-10 Monica
Butiksrecension
Bra att kunna välja en växt jag velat prova - buskhallon