Leveranstiden blev för lång och jag fick själv ta kontakt för att få information. Informationen jag fick stämde inte heller utan det gick ytterligare en vecka innan min order behandlades.
2025-05-15 Camilla
Butiksrecension
2025-05-15 Jessica
Butiksrecension
2025-05-15 Louise
Butiksrecension
2025-05-15 Birgitta Ulrika
Butiksrecension
Lätt att köpa från er . Köpt mycket från er . Endast besviken på att plantan inte var så fräsch . Har tidigare fått helt rutten växt med myror i . Fick pengarna tillbaka .