Har tidigare haft god erfarenhet att handla av er.
2025-05-21
Butiksrecension
Jag har handlat en del ifrån Cramers vid tidigare tillfällen och har hittills varit mycket nöjd med servicen och kvaliteten på leveranserna. Denna gång blev jag besviken på att en av de tre Stephanandrar jag köpt var helt kass. Mvh Stig-Håkan Lindhé 070 643 1269
2025-05-21 Josephine
Butiksrecension
2025-05-21 Eva
Butiksrecension
Enkelt att beställa men leveransen tog längre tid än jag förväntat mig.
2025-05-21 Ann-Sofie
Butiksrecension
Bra. Information fortlöpande om leveranstider.
2025-05-21
Butiksrecension
fick vänta 16 dagar på leverans, men blev informerad om att det kommer att ta längre tid än önskad. När varorna väl kom var de mycket väl paketerad, och samtliga plantor var av top kvalitet. super nöjd.
2025-05-21 Lena
Butiksrecension
Är väl bekant med hemsidan och tycker den fungerar bra.
2025-05-21
Butiksrecension
2025-05-21 Mary-Ann
Butiksrecension
Snabb leverans.Kommer absolut att köpa flera ggr. Trevlig sommar🌞😃🌸🏵🌼🌻🐝🐝
2025-05-21 Anna
Butiksrecension
Första gången som jag handlar växter på postorder och tyckte att jag tog en chansning med det. Döm om min förvåning när det gick så bra. Så skönt att slippa försöka att själv baxa in ett äppelträd o bilen utan att direkt själv få det på plats.