Fina knölar, bra kundtjänst som återkopplar om man behöver kontakt.
2025-06-01 Sture
Butiksrecension
2025-06-01
Butiksrecension
2025-06-01 Helen
Butiksrecension
Tack för att ni kunde styra om leveranstiden så den passade oss bättre. Vi är supernöjda!
2025-06-01
Butiksrecension
2025-06-01 Eva
Butiksrecension
2025-05-31
Butiksrecension
lång leveranstid
2025-05-31 Yvonne
Butiksrecension
2025-05-31 Åke
Butiksrecension
Köpet fungerat bra. Har saknat lite leveransinfokontakt då det tagit några veckor och jag undrat, som första gångskund, om det är en seriös leverantör. Slutet gott allt på plats, Tummen upp!!!