Lite lång frakttid. Annars nöjd med det jag beställt från er.
2025-06-11
Butiksrecension
Mycket lång leveranstid. Varierande kvalité på knölar - några fina, några ok och en rutten/död.
2025-06-11 Kristina
Butiksrecension
Tråkigt att gräs (de olika) inte är er styrka bland produkterna
2025-06-11
Butiksrecension
Växterna hade varit på väg sen innan långhelg så de var lite bleka efter transporten
2025-06-11 Eva-Lotta
Butiksrecension
2025-06-11 Ulrika Elisabeth
Butiksrecension
Överlag rätt besviken, relativt lång leveranstid (5dagar). Förpackningarna var inte stängda o klämde därför blommorna. Inte så konstigt eftersom flera helt enkelt inte gick att stänga