Har beställt och varit nöjd flera gånger förut men den här gången var det två växter (julrosor) som anlände i så dåligt skick att jag inte tror de överlever, trots att jag hämtade ut paketet bokstavligen direkt efter jag fick notisen.
2025-06-18 Bengt Ove
Butiksrecension
Bra tråkigt att jag inte fick hela beställningen
2025-06-18 Linda
Butiksrecension
Så besviken hade aldrig köpt dessa plantor om jag sett dem i butik! Först jättelång leveranstid och sen bara besviken
2025-06-18
Butiksrecension
Bra men lite synd att man var tvungen att boka leveranstid