•  Snabba leveranser
  •  Växter sedan 1959
  •  Många ovanliga sorter

Recensioner

4.75 / 5 (35587 Recensioner)

Butiksrecension

Butiksrecension

Butiksrecension

Lång väntan på plantorna, men förstår att ni hade mycket att göra runt midsommar. Rabarberplantan var alldeles gul i bladen, hoppas den hämtar sig.

Butiksrecension

Butiksrecension

Lite väl lång leveranstid.(19/6- 1/7 ) Delvis pga omvägar av Postnord. Anlände något "solkiga". Vi får hoppas de repar sig efter plantering.
Blev förvånad över en smart förpackning!

Butiksrecension

Smidigt

Butiksrecension

Butiksrecension

Jag tycker att vissa av plantorna var lite väl små. Det tog lång tid för Cramers att packa och skicka leveransen, vilket jag har förståelse för. Dock hade jag uppskattat att lite tidigare få information om varför leveransen var sen. Stort paket med växter staplade ovanpå varandra i sina förpackningar, vilket bidrog till att växterna delvis tog skada. Det jag är mest missnöjd med är post nords senfärdiga hantering av leveransen. Från att Cramers skickade paketet tog det över en vecka innan jag mottog leveransen.

Butiksrecension

Butiksrecension

Förutom att en en växt skadats var det ok

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla
Produkter
Övrigt
SvenskaSuomi

Moms visas: