Fina växter so far. Lite snabbare leverans och det hade blivit full pott.
2025-08-01 Göran
Butiksrecension
Mycket bra
2025-08-01 Angelica
Butiksrecension
Lätt att beställa
2025-08-01 Gun
Butiksrecension
2025-07-31 Ljiljana
Butiksrecension
2025-07-31 Irene
Butiksrecension
Alla varor var toppenfina kommer köpa mer varor från er
2025-07-31 Thin
Butiksrecension
Med tanke på priset som ändå är aningen högre så är jag besviken denna gången. Jag har märkt att när det skickad från torsvik är det inte lika bra produkter