Bra och tydlig hemsida, fina och välpaketerade växter. Toppen!
2025-09-01 NINA
Butiksrecension
Det gick inte riktigt så snabbt att få de levererade som hemsidan skrivit men det var ändå ok. Jättefina plantor som kom så fint förpackade.
2025-09-01 Birgitta
Butiksrecension
Själva köpet och servicen var utmärkt.
2025-09-01
Butiksrecension
2025-08-31 Kristina
Butiksrecension
Otroligt bra service och trevlig personal på kundtjänst! Rekommenderar varmt!
2025-08-31 Danny
Butiksrecension
Enkelt att köpa. Rimlig fraktkostnad. Alltid bra plantor som levereras
2025-08-30
Butiksrecension
2025-08-30 Diana
Butiksrecension
2025-08-30 Lena
Butiksrecension
Väldigt fina växter,välpaketerat utan att vara skrymmande!
2025-08-29 Christina
Butiksrecension
Uppskattar förutom kvaliteten på levererad vara också den hjälp jag fått via kundservice och trädgårdsmästare. Kommer varmt rekommendera er och också nu bli kund framöver när det ska beställas mer.